بررسی بازی Sleeping Dogs
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی بازی Sleeping Dogs
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398
بازدید : 347
نویسنده : Alireza

بررسي بازي Sleeping Dogs

صداگذاری
مویسقی های موجود در بازی اکثرا دارای حال و هوای چین و مناطق شرق آسیا را دارند که واقعا حس و حال وجود در هنگ کنگ را به گیمر القا می کنند . در کنار این موسیقی سنتی شاهد موسیقی های غربی زیبایی هستیم که تنوع این بخش را دو چندان می کند . موسیقی بازی توسط آقای Jeff Tymoschuk‌ساخته شده و برای صداگذاری شخصیت ها هم از بازیگرانی چون ویل یون لی Will Yun Lee در نقش وی شن ، ادیسون چن Edison Chen در نقش جکی ، جیمز هنگ James Hong در نقش عمو پو استفاده شده است .
دیالوگ های موجود در بازی هم دارای تنوع بالا و از نظر محتوایی هم قابل قبول می باشند .

بررسي بازي Sleeping Dogs

سخن آخر
شاید Sleeping Dogs به خوبی GTA نیست ، اما حالا و پس از انتشار آن توسط Square Enix و اضافه شدن قابلیت های جدید که مهمترین آن را می توان پیاده کردن حرکات رزمی زیبا در آن نامید ، نشان از یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد .

بازی با داشتن داستانی درگیر کننده و گیم پلی ای جدید ، صداگذاری زیبا و استفاده از هنرپیشه های مطرح سینمای هنگ کنگ و گرافیک عالی خود ، می تواند گزینه ی خوبی برای سرگرمی شما باشد



:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: